Een boeiend proces, met een prachtig resultaat bij WIJdezorg

Klantcase WIJdezorg

Klantcase WIJdezorg

Een boeiend proces, met een prachtig resultaat bij WIJdezorg

WIJdezorg bestempelt beeldschermzorg als een blijvertje

Zorginstelling WIJdezorg onderzocht al snel na het uitbreken van de coronapandemie of beeldschermzorg een goede aanvulling op het zorgpakket kon zijn. Op deze manier konden cliënten en zorgpersoneel op een virtuele manier goed met elkaar in contact blijven. Na een MS Teams-pilot in de zomer van 2020 is de beeldschermzorg bij WIJdezorg sinds juni 2021 volledig operationeel. Ook nu de fysieke zorg weer geleverd kan worden, blijven het aantal beeldschermzorguren toenemen.

  1. Uitdaging: Digitaal zorg verlenen
  2. Oplossing: Beeldschermzorg
  3. Resultaat: Aanvullende dienstverlening

Download hier de klantcase van WIJdezorg

4 mensengingen je voor.


Kennisbank