Klantcase GGNet
Meer snelheid en tevredenheid met robotisering bij GGNetGGNet stelt cliëntdossiers efficiënter samen dankzij robotisering
GGNet richt tijdrovende, handmatige processen efficiënter in met Robotic Process Automation (RPA). De eerste stap was het robotiseren van de aanvraag van cliëntendossiers. De medewerkers van GGNet werden getraind in het bouwen van de robot, die nu het meest tijdrovende werk op zich neemt.
Rob van Hagen is manager informatiemanagement bij GGNet en zegt positief: “Nu doen we nog maar 5 minuten over het verzamelen van documenten voor één cliëntdossier. De robot neemt het tijdrovende, repetitieve werk uit handen, waardoor de medewerkerstevredenheid stijgt. En cliënten ontvangen sneller hun dossier.”
- Uitdaging: Cliëntdossiers efficiënter samenstellen
- Oplossing: Robotiseren
- Resultaat: Van 5 uur naar 5 minuten
Download hier de klantcase van GGNet
15 mensengingen je voor.