Snelle, efficiënte orderverwerking met Smart Lockers bij DHL

Klantcase DHL

Snelle, efficiënte orderverwerking met Smart Lockers bij DHL

DHL en Ricoh Europe SCM hebben met Smart Lockers meer grip op en inzicht in het gebruik van handscanners.

De medewerkers van DHL gebruiken in het magazijn van Ricoh Europe SCM handscanners om het grote volume aan orders te registreren en inventariseren. Deze handscanners werden tot voor kort opgeborgen in een opbergkast. De kast ging vervolgens op slot. Geen effectief assetmanagement dus. Ze gingen op zoek naar een oplossing.

Pieter-Jelle van Dijk, Director Operations Ricoh Europe SCM, zegt: Met de Smart Lockers monitoren we onze apparatuur. We zien welke scanners vaak storing hebben en welke scanners al veel en langdurig zijn gebruikt. Met deze informatie bepalen we wanneer onze apparatuur toe is aan vervanging. Zo besparen we tijd en kosten op reparaties.

  1. Uitdaging: Effectief assetmanagement
  2. Oplossing: Smart Lockers
  3. Resultaat: Betere performance en tijdswinst

Download hier de klantcase van DHL

9 mensengingen je voor.


Kennisbank