Verhuurdocumenten digitaal samenvoegen en opslaan bij Huurmaat

Verhuurdocumenten razendsnel digitaal samenvoegen en opslaan 1

Klantcase Huurmaat

Verhuurdocumenten digitaal samenvoegen en opslaan bij Huurmaat

Huurmaat bespaart tijd en kosten met het digitaal samenvoegen van alle verhuurdocumenten.

HuurMaat verwerkt jaarlijks ruim 16.000 huurcontracten en daaraan gerelateerde documenten. Administratief is dit een behoorlijk arbeidsintensief proces. Ze gingen daarom op zoek naar een passende oplossing en met succes!

Martien de Graaf, verantwoordelijk voor inkoop, vlootbeheer en processen, zegt: “Voorheen had elke vestiging een eigen hardcopy archief. Nu zijn alle verhuurdocumenten per order snel digitaal samengevoegd en organisatiebreed toegankelijk. Dit bespaart ook veel tijd in het facturatieproces.”

  1. Uitdaging: Efficiënt verwerken van verhuurdocumenten
  2. Oplossing: Digitaal samenvoegen van verhuurdocumenten
  3. Resultaat: 48% besparing op afdrukkosten per jaar

Download hier de klantcase van Huurmaat

4 mensengingen je voor.


De kennisbank