Home » Thema's » Innovatie »

Business innovatie

39
0
0

De marketingcombinatie die écht werkt..!

Nieuwe manieren zoeken om de boodschap over te brengen met behulp van de nieuwste technologie en denkwijzen: dat vormt toch wel het kloppend hart van de marketing. De mogelijkheden lopen tegenwoordig breed uiteen, van digitaal en data tot virtual reality en de hypermoderne toepassingen van drukwerk.

Lees waarom
167
0
0

Paperless of less paper?

Hoewel “paperless office” ooit de marketing slogan van IBM was, is het nog niemand volledig gelukt om echt papierloos te zijn. Er wordt echter wel voortgang geboekt. Het nieuwe werken heeft bijvoorbeeld een duidelijke invloed op de bevordering van paperless werken.

Lees hoe
155
0
0

BigData aan het stuur?

Waarom vinden we die ene auto zoveel interessanter? Vanwege die zelfrijdende innovatieve en nog niet geheel uitontwikkelde techniek? Of heeft het met onze behoefte aan controle te maken?

Lees waarom