Home » Thema's » Innovatie »

Trend en ontwikkelingen

39
0
0

De marketingcombinatie die écht werkt..!

Nieuwe manieren zoeken om de boodschap over te brengen met behulp van de nieuwste technologie en denkwijzen: dat vormt toch wel het kloppend hart van de marketing. De mogelijkheden lopen tegenwoordig breed uiteen, van digitaal en data tot virtual reality en de hypermoderne toepassingen van drukwerk.

Lees waarom
214
0
0

De toekomst van werk

Met deze zomerse temperaturen is een siësta tijdens je werk geen overbodige luxe. Na de lunch even een middagdutje doen, in de vergaderruimte gebruik maken van augmented reality en bij binnenkomst begroet worden door de hologramreceptioniste. Hoe ziet jouw toekomstige werkplek eruit?

Lees hoe
167
0
0

Paperless of less paper?

Hoewel “paperless office” ooit de marketing slogan van IBM was, is het nog niemand volledig gelukt om echt papierloos te zijn. Er wordt echter wel voortgang geboekt. Het nieuwe werken heeft bijvoorbeeld een duidelijke invloed op de bevordering van paperless werken.

Lees hoe